Veckan som vart

Jag började med en nystart förra lördan, har alltså redan gått en vecka! 😱😊

Veckans mål jag hade satt upp har gått väldigt bra! 😃👍🏼
•Morgonpromenad med hundarna 30min! ✅
•Tre stycken lunchpromenader! ✅
•Inte äte nå pasta, mjukt bröd eller snacks!✅
•Vattendrickandet har väl gått sämst, har inte riktigt         komme upp i två liter alla dagar men! Har även hunne    med två styrkepass! 😃💪

Varför gör jag en nystart?
Jag vill komma tillbaka till mina bra rutiner med promenaderna, träningen och minska lite i vikt.. 😊 Har bara gått en vecka men jag är så otroligt taggad för all träning jag ska göra och loppen jag har börjat planera in (mer om det kommer i ett inlägg sen)! 😃

Har valt att inte väga eller mäta mig varje vecka (vill inte bli stressad av det) så det blir tidigast nästa lördag! 😊 Känns som magen krympt lite men tror inte de hänt så mycket annars! Vet att jag äter förstora portioner till middagen och för mycket på kvällarna men känner inte att jag har orken att ta tag i det också.. Prioterar nu att komma igång ordentligt med promenader och träningen! 😊

Innan jag gjorde min nystart så gick jag "bara" 20min med hundarna på morgonen, ingen lunchpromenad, åt massa mjukt bröd och pasta och så snacks en gång i veckan! Den här veckan som har vart har jag varit betydligt mer aktiv och ändå haft så mycke mer energi än tidigare, ganska tydligt hur positivt det är att röra på sig! 😃

Inför kommande vecka:
Kommer inte göra några stora förändringar utan kriga på som jag gjort den hära veckan! 😃👍🏼👊🏼