Veckan som varit

Jag är nu inne på vecka sju, herregud vad tiden går fort! 😱😃

Den sista veckan har vart annars än dom andra, har rört mig mindre och varit borta i tre dagar! Tanken var att träna och röra mig mycket innan vi skulle åka bort men jag blev överansträngd i benen så blev att vila fortare än jag tänkt! 😕 Men blev inte vila på det sättet jag trodde utan kroppen har äntligen återhämtat sig från resan, varit ner till Gävle tväres och hälsat på Andrea's familj och så, varit helt slut i benen.. Man är inte 20år längre! 😕😂

 

Men kosten har gått riktigt bra! 😃 Har ätit bra och inte spårat en enda kväll, har alltså hållt mig till mitt maxmål med kaloriintag på kvällen som varit och är 250kcal/kväll! 😃👍🏼 Fast vi har rest långt, varit bort och fikat osv så har jag skött mig.. Packade väskan med bars och så köpte vi bananer, så det har varit mina mellanmål och kvällsmål.. Då vi var iväg och fikade så drack jag bara vatten, tråkigt men jag har bestämt mig för att inte äta något snacks (inkl fika) den hära månaden eller pasta/mjukbröd.. Då det bjöds på glass till efterrätt så åt jag min bar.. Till kycklingsalladen så serverades det pasta och mjukbröd, jag dreglade självklart över det men tog hårdbröd.. 😃👍🏼👊🏼

 Planering är A och O och sen vara stenhård med det man bestämt sig för! 😃👍🏼

Sen underlättar det jättemycket allt stöd jag får av min och Andrea's familj.. Jag vet att dom inte tar illa upp för att jag inte äter av allt som det bjuds på osv! ❤

 

Nu är det en ny vecka och jag krigar på! 😃👍🏼👊🏼