Ibland blir det inte som man planerat

Hade tänkt promenera och träna hårt i tre dagar för att sedan vila i tre dagar (vi ska bort så) men kroppen behövde vila redan i dag två! 😒 Så blev/blir fyra dagars vila (😬) men kroppen kanske behöver vila upp sig ordentligt så! Den klarar nog inte av så mycke aktivitet än som jag vill, det är inte träningsvärk jag pratar om utan jag får rent värk i bena! 😣 Överansträngning typ.. Så funderar på att dra ner lite med aktiviteterna och låta kroppen vila mera.. 😕😊
Drömmen om ett triathlon känns långt borta just nu men jag ger inte upp! 😃👍🏼👊🏼
Medans jag vilar så har jag skissat lite på garage jag vill bygga, även på hur jag vill göra om tvättstugan! 😍😅

 

Fått hjälp av två olika företag idag! 😊 Elektrikern har kollat igenom elen lite och hjälpt oss med att fixa en strömbrytare i ett rum som var utan (😱😅) och lite annat, han måste hit en vända till sen också och fixa resten! 😊 Comfort har bytt termostaterna på elementen, lättnaden att inte behöva va orolig längre över att få vattenskada speciellt i hallen där de läckte som 17! 😃🎉
Det är första grejorna vi gör invändigt sedan vi köpte huset (förutom att vi satt upp två ventiler), ska även få hit en firma som tar bort dom gamla uppvärmningsgrejorna (bla en stor tank)! Kommer bli såå skönt då dom hära grejorna är gjorda! 😃🎉
Till våren har vi ett stort projekt vi ska göra invändigt! 😊
Så himla kul med hus! 😃🏡