Hur helgens snacksdag gick

Andrea's lillasyster har som sagt varit hära i helgen, fast jag har varit kraftigt förkyld så har jag varit så social som jag orkat.. Spelat sällskapsspel, kortspel, Mario Kart på Wii, sett film, surrat en massa och äte gott! 😃🎮 Men äventyren ute har dom fått fare på själva! 😕

Lördakväll hade vi planerat att äta snacks och jag hade bestämt mig för att endast äta popcorn (ni som följt mig ett tag vet hur mycket jag normalt äter på snackskväll).. Medans vi spelade kortspel så åt dom godis, fy fan va gott de luktade och t.o.m. lät då dom tuggade!! 🍬🍫😬 Men jag hade bestämt mig för att inte äta nå popcorn förrän senare då vi skulle se filmen så jag tog ett tuggummi så länge.. Och vet ni vad, det gick lättare än vad jag trodde det skulle göra! 😱😃👍🏼 Sen en stoooor fördel med popcorn är att sockermonstret inom en inte startas så dagen efter var som en helt vanlig dag! 😃👍🏼

Jag har varit utan godis i över två år och fast det gått så lång tid så suktar jag enormt efter godis än.. Men den stora skillnaden är att jag kan vara i samma rum som folk som äter godis, det kunde jag inte i början..

Kortspel Hollywood:

 
Sällskapsspel Ryktet Går:
 
Sällskaps Monopol Sverige:
 
Sällskapsspel Labyrinten: