Fjärde dagen med shakes

Jag har nyligen vart sjuk, va liggandes nästan två veckor.. Försökte att inte överäta med tanke på att jag knappt rörde mig men sista dagarna så åt jag huuur mycket som helst.. Söndakväll kändes det som att magen höll på sprängas och jag bestämde mig för att jag behövde göra nå och det fort! Jag gillar snabba resultat så valde att köra en kur med enbart shakes från Nutrilett och började måndagmorgon med den..

Har drucke 4-5st shakar per dag (de färdiga och påsarna man blandar själv) och ca 2l vatten..

På tre dagar har jag gått ner 3,9kg! 😃🎉 Jag vet att det mest är vätska men jag är superglad iaf, det är ju ändå 3,9kg jag slipper bära runt på nu! 😃
Glömde dock bort att mäta mig runt midjan men där har det hänt en hel del, måndagmorgon så höll jag på att spränga både magen och byxorna.. Nu är det nästan mest överflödighud igen och byxorna är lite förstora igen! 😃🙌

Nu är jag inne på dag fyra med enbart shakes men idag kommer jag börja om med lite mat! 😊
Kommer att dricka fyra stycken shakes och äta middag, middagen kommer att vara protein och grönsaker! 😊