Äntligen ätarkväll

Natten mot fredan hämtade vi Andrea's lillasyster på tågstationen, hon ska stanna hära till söndakväll! 😊 Det är gode prick ett år sedan hon var upp sist, det var även första gången, och då var hon riktigt förkyld.. Nu då hon är upp så är det jag som är förkyld! 😅 Men som tur är så är dom friska så dom kan iaf fara på dom små äventyren vi hade tänkt fara på! 😊🗻

Ikväll ska vi äta snacks (planerat) men jag ska utmana mig själv och enbart äta popcorn medans dom får äta massa annat gott! 🍫🍬 Ska göra det av två anledningar, dels för att jag får så jäkla dåligt i magen av snacks och så blir jag typ bakis dagen efter jag frossat.. Vill undvika det då vi har främmande! 🤣 Men stort av mig själv att kunna tänka framåt och faktiskt inte äta det fast jag är sugen, speciellt med tanke på att det är över fem veckor sedan jag åt snacks sist.. 😃👍🏼👊🏼

1
Anonym

Har du provat rostade och saltade kokoschips?

Svar: Nää, är det något man gör själv eller? 😊
aldrigmerafetto