Som en maskin

I veckan tog jag semester enbart för att kunna jobba massor på tomten osv! Alltså vilken anledningen! 😱😅Hade de varit för två år sedan hade jag tage semester för att chilla, för att ligga i soffan hela dagarna och se film, serier å spela tv-spel! Men nu har jag alltså tagit semester för att jobba hemma och de har jag verkligen gjort och jag älskar det! 😃👍🏼💪🏼🏡
 
Men i måndags var jag ledig av en annan orsak, då förlovade vi oss! 😃❤💍
 
 
Men resten av veckan har verkligen jag (och Andrea då hon inte vart på jobbet) arbetat här hemma! Vi är i stort sett klar med hundgården, lite målningen å gräva ner en elkabel som är kvar. Sen har vi målat möbler, köksstolar å en spegel.. Jag har skrubbat upp broräcket (som är i förjävligt skick då förra ägarna inte tage hand om det) och sedan målat det (så de förhoppningvis håller ett litet tag till)! 😃 Sen massa andra små grejor som tage tid.. Å igår så började vi med att hägna in tomten, fortsatt med det idag också! 😃
 
Hundgården:
 
Broräcke innan jag börjat: 
 
Broräcke medans jag skrubbade det: 
 
Broräcke efter jag skrubbat de: 
 
Broräcke efter dagens målning:
 
Hur trött och sliten jag än vart vissa dagar så har jag ändå fortsatt, ju mer jag jobbar nu ju fortare blir de klart! 😃 Men jag känner mig själv, hittar hela tiden nya saker att fixa å göra! 🙈🙊 Men har lovat Andrea att jag ska dra ner på tempot efter vi hägnat in tomten! ❤