Veckans mål

Jag ska börja sätta mer konkreta mål gällande både kosten och träningen, större chans att det genomförs då man planerat efter hur kommande vecka ser ut!

Veckans tränings mål blir;
•35min promenad med hundarna varje morgon!
•Åka skidor på lunchen tre ggr (håller på med Ica Klassikern)!
•Två stycken styrkepass!
•Ett pass med cykeln på trainern!

Veckans kostmål blir;
•Sköta kosten bättre på kvällarna!

Medans jag jobbar är jag duktig på att sköta kosten men direkt jag kommer hem och sätter mig framför tv.n är de kört, trött men rastlös och suget på att småäta tar över! Vatten och tuggummi istället för massa småätande, och är jag för rastlös får jag läsa en bok/spela tv-spel istället för att se serie på tv.n.. Underhålla händerna fungerar väldigt bra för att undvika småätande!

1
Jessica

Härligt med ett inlägg. Du inspirerar mig så. Jag har fortfarande svårt att komma igång riktigt efter jul.... det går bra tills helgen kommer. Nu gör jag också upp mål för veckan. Jag ska gå en promenad med hunden varje dag! Känns nästan oöverstigligt, men kan du så kan jag. Hoppas jag i alla fall :)

Svar: Hej Jessica! Jag har också de tungt men försöker kriga på, vi klarar det hära! Hur gick det med förra veckans mål? ☺ MVH Ida
aldrigmerafetto