Allt godis som hör till jul och nyår

Jul och nyår har passerat och jag klarade av båda högtiderna utan att äta någe onyttigt (godis, fika, snacks) som erbjöds! 😃👍🏼 För mig är dom högtiderna förknippat med att äta massa godis, det har jag allti gjort! Men nyåret var verkligen jobbigt, då hade vi massa godis och chips i skålar.. Satan va gott de luktade.. 😬 Sen all knäck och After Eights som hör till julen, ååååh!! 😍😩 Men jag bestämde mig för att ha ätardag dagen efter vi komme hem (de är ikväll) så då gick det lite lättare + att jag hade förberett mig och tagit me mig Propud med lite frukt! 😃👍🏼 Planering är verkligen A och O!

Men nu då min ätardag väl komme så har suget blive mindre så jag väljer att skjuta fram min ätarkväll! 😱😃👍🏼

För 1,5år sedan så var det max en dag i veckan som jag INTE åt snacks, nu är det tvärtom! Nu är det MAX en gång i veckan som jag äter snacks, framsteg!! 😃😃

Vi var förbi en kompis till Andrea då vi var där nere och hon hade fixat fruktsallad med propud för min skull! 😃❤ En annan kompis till hon som går på LCHF hade improviserat när hon gjorde kakor, de blev supergoda "kartongkakor"! 👍🏼😂