Tjejklassikern

Jag håller alltså på med Ica klassikern nu men vill även göra TjejKlassikern och så småningom en Svensk Klassiker! 😃
 
Nackdeln är bara att alla lopp som räknas är i söder, kommer ju kosta massa pengar för resa å boende + anmälan då (som blir billigast)! 😕 Utgifter jag inte har lust med nu då jag sparar ihop till hus + har redan två lopp i söder jag är anmäld till!  
 
Så jag har tänkt köra en egen TjejKlassiker i år! 😃👍🏼 Kör alla lopp själv här omkring; 30km skidor, 100km cykling, 1km simning och 10km löpning! 😃 Tjejen får ta emot mig vid målgången, undra om hon fixar medalj till loppen? 🤔😍🙊 
 
 
3
Jessica

Kul ide att göra loppen själv. Det måste jag komma ihåg om jag nån gång får lite kondis. Jag kämpar på med kosten och det går hyfsat. Står ganska still på vågen men går åtminstone inte upp. Hejja dig 🙂

Svar: Ja, jag tyckte de va ett bra knep nu då jag inte riktigt har möjlighet att åka ner till alla loppen! Du får göra det! 😃 Jag började med enbart kosten, la all kraft på det innan jag började me träningen!
aldrigmerafetto

Anonym

Heja heja ☺

Svar: Tack så mycke! 😃
aldrigmerafetto

Anonym

Men vilken rolig & bra idé!
Det tänker nog jag också göra!
Tack för all din inspiration, jag blir otroligt peppad av dig! Stor kram till dig. /Karin

Svar: Ja, jag tyckte de va en perfekt lösning nu då jag inte riktigt har möjlighet att åka ner på alla loppen! 😃👍🏼 Gör de, kör hårt å ha så kul!! 😃 Men ååh vad glad jag blir! 😃 MVH Ida
aldrigmerafetto