Skidor istället för skotern

Vilken dag!! 😃🎉 Förr skulle jag aldrig i min vildaste fantasi få för mig att ta skidorna istället för skotern för att ta sig ut och grilla men det är precis vad mitt förslag var för idag! 😃 Jag var otroligt lat förr och hade ingen ork, mycke pga all övervikt!

Fick även för mig att prova om Cross ville dra pulkan med packningen, första gången han drog och de va inga problem! 😃👍🏼 2,5km skidring efter skoterspår så var vi framme vid stugan där vi gjorde upp eld och åt lunch medans hundarna sprang omkring och busade lite! 😃🍔🐶 Sen på hemvägen drog jag pulkan och vi alla fem (vi tog med mamma och pappas hund) var nöjda då vi komme hem igen efter vårat lilla äventyr! 😃 De här blir lätt fler gånger och så blir det att inhandla en riktig dragpulka sen! 😃

 
 
Blev inte så mycke bilder då min mobil dog typ direkt vi komme fram, jäkla iPhone som ska dö direkt det blir minus! 😡