Pizzan blev sallad

Vart sjukt trött hela dagen och då har kroppen/hjärnan skrike efter snabba kolhydrater hela dagen för att få energi! 😣 Så då jag slutade så gick jag med bestämde steg till affärn, jag skulle köpa en pizza för jag behöver faktiskt massa kolhydrater nu (det är lite synd om mig för att jag är så trött)! Men som tur är har jag en bit till affärn så hann stoppa mig själv!

Jag har nämligen tre regler jag inte får bryta för då hamnar jag så lätt i den onda socker-cirkeln igen!
1. Jag får inte handla onyttigt (tex pizza å snacks) på impuls!
2. Ska jag äta onyttigt så ska jag planera det och de får inte ätas samma dag jag kommer på det!
3. Jag får inte äta onyttigt två dagar i rad!

Komme ut från affärn med kycklingsallad jag plockat ihop själv, grymt stolt över mig själv!
Sen styrkan man får från alla grymma krigare på Instagram hjälper en att kriga själv då det är tufft, tillsammans klarar vi det hära!