Nyårslöften

Höstmörkret påverkade mig betydligt mer än vad jag trodde de skulle göra.. Började med att jag blev sjuk så jag inte kunde träna på två veckor och på den tiden så hann jag tappa motivationen.. Soffan blev mer lockande, mysa med tända ljus och film (och oftast nå gott att äta)..

Jag har funderat ett tag på hur jag ska komma tillbaka på banan och hålla det.. Tänkt på hur jag måste prioritera under vintern då vi har skottning, att jag måste välja den före träningen.. Men vem vet, om jag är tränad nästa vinter så kan jag ju alltid skotta med viktvästen på så blir skottningen ännu jobbigare (och så får jag ett träningspass av det)! 😃👍🏼👊🏼

Mina nyårslöften för 2018 blir:
•Skärpa mig med shoppandet och
 börja spara mer istället!
•Sköta kosten bättre
•100st träningspass på ett år
•Fortsätta med godislöftet (som jag startade den 7 april  2014)

Tanken med 100st träningspass är att jag måste hålla igång hela året för att klara det (blir ca två pass i veckan)! 😊👍🏼