Julhelgen som varit

Vi har varit ner till Gävle och firat jul, myst och umgåtts med Andrea's familj! 😃🎅🏼❤ 

 
 

Det var inte lika mycke snö som jag är van men komme ca 2cm dagen efter jul så det iaf vart vitt på marken! ❄😍 

Hann förbi en snabbis till en vän som har två Alaskan Malamutts! 😍

Tåget ner var nästan tre timmar sent och upp 1,5h sent men det blev en himla bra miljöträning för hundarna + även tågresan (hundarna ha skötte sig exemplariskt hela tiden 😊) där SJ nu gjort att man får ha hund i liggvagn! 🐶😃👍🏼

Under tiden vi vart borta så har världens bästa grannar hållt koll på huset, sett till att soptunnan blive tömd och skottat tomten! 😃🌟

Vad jag ätit:
Jag har äte tomtegröt, mjukmackor, potatisgratäng, ägg och massa köttbullar! 😍 Men har däremot inte äte nå efterrätt, inget fika, inget snacks, inget julgodis osv.. Jag har godislöfte men räknar inte dit julgodis däremot har jag valt att avstå det, kanske smakar nästa jul..
Jag valde att avstå helt från allt sånt dära då det bara startar ett enormt sug i mig och jag bara vill ha mer och mer, kan alltså inte äta tex en kanelbulle och vara nöjd.. Det har varit jobbigt att motstå, speciellt knäck, men lättare att motstå helt än att äta lite och att väcka sockermonstret i mig..

 
Av mina föräldrar fick vi julklappen innan vi for ner + att dom hade köpt färdmat till oss! 😊🎅🏼❤