Ibland blir det inte som man tänkt sig

Ibland blir de inte som man tänkt sig men jag är verkligen inte ledsen för det utan tvärtom.. Den hära sommaren hade jag anmält mig till VårRuset i Lule, ett triathlon i Gävle, Tjejmilen i Sthlm och så hade jag och tjejen planerat att bestiga Keb i augusti! Men i slutet på mars skrev vi papprerna på huset och fick nycklarna den 15 maj! Från veckan innan vi fick nycklarna så har jag lagt all energi på att packa, städa, flytta, grovstäda, bygga hundgård, hängna in tomten osv samtidigt som jag arbetat (haft nån semestervecka där jag jobbat på tomten istället)! Ibland har jag varit så fysiskt trött att det även drabbat psyket så nu har jag dragit ner på jobbet hemma lite.. Börjar även så ljuset i tunneln på allt man vill hinna göra ute innan kylan kommer! 😃

VårRuset var jag med på, fast jag var ganska otränad då jag inte vågat jogga så mycke pga har ett svagt knä, så sprang jag i mål på en ganska bra tid! Men det roligaste av allt var att jag hade fått me mig nästan hela familjen på loppet (två stycken ställde in veckan innan loppet), hoppas det kan bli en tradition! 😃

 

Men dom andra grejorna har jag valt att avstå, vill inte ställa mig på startlinjen med otränade ben och riskera att knät (knäna) ska bli ännu sämre! Det kommer fler somrar med fler lopp, jag är ju "bara" 30år och tar jag hand om mig och bygger upp benmusklerna så kan jag förhoppningvis jogga massa år till! 😃