Mina två bästa tips för en viktnedgång

Mina två bästa tips för att klara en viktnedgång! 
 
-Varför vill du gå ner i vikt? 
Det är många som skriver till mig att dom vill gå ner i vikt, men många har inte på riktigt tänkt på varför! Jag skulle säga att man måste ha konkreta "varför man vill gå ner i vikt" för att klara av det! Oavsett metod man kör så kommer det vara jobbigt på ett eller annat vis, ju fler "varför" du har ju lättare blir det att hålla uppe motivationen då det är så jobbigt att man bara vill skita i allt! 
Här är min lapp jag gjort till den hära viktresan! ⬇ 
 
 
Jag satte upp den hemma på kylskåpet och så hade jag tagit ett foto av den me mobiln så jag hela tiden kunde se min tagg-lapp! 
 
-Varför fungerade inte det sista att gå ner i vikt? 
Dom flesta av oss har bantat flera gånger men failat på nå sätt, fundera på varför du gjorde det? För mig var det snackset, oavsett metod jag kört på så har jag alltid failat på snackset! Så därför tillät jag mig själv att äta det max en gång i veckan (från v6), då äter jag precis allt jag är sugen på! Jag fungerar nämligen som så att är jag tex sugen på fem saker så behöver jag äta just dom grejorna för att suget ska släppa, kan alltså inte ersätta dom me nå annat för att få bort suget!