Jag ångrar inte en enda sekund!

Alltså minus 30kg på vågen gör verkligen stor skillnad! Förr då jag städade hemma så blev jag helt slut och svettig, var tvungen att ta en dusch efteråt! 
 
Imorse så passade jag på att storstäda lägenheten EFTER jag joggat (och då har jag inte ens kondis nu) för att få bort den värsta eftersvettningen innan jag duscha och for iväg på jobb! 
 
Det var grymt jäkla jobbigt att göra en livstillsförändring och banta men det är värt varenda sekund av allt slit!
 
Joggade två km imorse och de är det längsta sen Tjejmilen, det var jobbigt men så underbart att vara igång igen! Men kommer verkligen fortsätta ta det lugnt, mer benstyrka än löpning står på schemat! Löpningen kommer även ske mer i skogen än på asfalten, betydligt skönare för kroppen (men jobbigare) och roligare att vara närmare naturen!
 
 
1
Anton

Hej Ida,

Hur kan man på bästa sätt få tag i dig? Jag hittar ingen mailadress eller annan kontaktinformation på din sida. Jag skulle gärna skicka dig ett mail om det går bra.

Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig helg! :-)

/Anton
http://aktad.se

Svar: Hej Anton!
Du kan mejla mig på [email protected]

MVH Ida
aldrigmerafetto