Tjejmilen

I did it!!
 
Jag var nervös innan för allt å inget; att jag inte skulle hitta, att magen skulle tjorva, att inte knät skulle hålla, att min klocka gick sönder just innan osv MEN jag fick låna en klocka av bästa Per, tack så mycke!!
Sovde i Sthlm inatt hos Hannah (barndomskompis som ja inte träffat på ett tag så de va superkul) som även följde mig till loppet, jag sa att hon absolut inte behövde de men hon hade redan bestämt att hon skulle göra de så!
Första km gick bra men ganska sakta, det var svårt att öka tempot då det var så mycke folk! Efter fem km så började benmusklerna ta slut för då började knät göra ont, men jag kämpade på! Höll mig mest till vänster och joggade om ganska många! En underbar känsla då jag nyss var världens soffliggare och här sprang jag mitt livs andra lopp! Fy fan vilken vinnare jag känner mig som, såå stolt över mig själv!! Underbart att kunna vara det!! Sprang in på gode prick en timme, nöjd över tiden men lite sur på mig själv att jag fega så me tempot men men! De va som sagt mitt andra lopp så försöker att inte tänka på tiden så mycke! Men nu blir de vila me löpningen ganska länge, blir att bygga benmuskler och köra skonsam cardio (crosstrainer, simning osv) i början!