Shoppa

Shoppa kläder är något vi alla mer eller mindre gör, men det är inte alla som har lika lätt att hitta något som passar! Dom sista nie åren (förutom 2011 då jag tvär gick ner 20kg) har jag haft väldigt svårt att hitta kläder och det var inte alls kul att shoppa! Jag fick gå på KappAhl's XLNT avdelning, inte riktigt kul för en tjej på ca 25år då kläderna var väldigt tantiga och allmänt fula, och herravdelningen på sport affärerna! Jag har som störst haft storlek 52, det var även då jag tog studenten! Nu ligger jag på 38-40, det är helt sjukt! Jag ska aldrig släppa det hära!!
 
Jag och tjejen var ner till Gävle förra veckan och då shoppade vi en sväng! Så otroligt härligt att kunna gå in på vilken affär som helst och hitta kläder man får på sig, den lyckan alltså!
 
Shoppa kläder på vanliga affärer var en en tagg-grejorna jag hade på listan! ☺️✅