Hur jag gick ner 3kg på 3 dagar!

Ni som följer mig har nog inte missat hur nykär jag är! 😃❤️😳🙈🙊  Och vad vill man göra då man är nykär (iaf jag och jag vet att jag inte är ensamen om det), joo myskvällar i soffan me nå gott! 😍👌🏼 
 
Men det är verkligen inte bra för vikten, gott för mig betyder oftast onyttigt! Men jag har tur i de fallet att Andrea vill vara hälsosam, hon vill inte äta pizza, chips osv! Så vi har äte lite bättre alternativ; popcorn, Propud med å utan grädde, mackor! Grädde för att det är så jäkla gott men speciellt för hennes skull, hon kämpar med att gå upp i vikt! 
 
Men våra tallrikar ska ju inte se likadana ut, hon som kämpar med att gå upp i vikt och jag med att hålla den! Jag har äte ganska dåligt sista månaden, spec stora portioner då jag har enormt ätsug hela tiden! 
 
Sen jag sprang Tjejmilen den 3sep så har jag endast tränat en gång men jag har fortsatt att äta lika mycke t.o.m. mera! I tisdags visade vågen på  +3kg och jag var inte förvånad, jag har märkt på byxorna att jag gått upp i vikt! Allt har lagt sig på magen! Så jag bestämde mig för att en förändring måste göras och jag gillar ju snabba resultat så jag valde att kicka igång med shakes! Så körde enbart shakes i tre dagar och det resulterade i -3kg och -2cm runt midjan! Woohoo! Det var grymt jobbigt att gå på enbart shakes, det gäller verkligen att påminna sig om varför man gör det och vara jäkligt envis! Igår åt jag lite mat och de var sååå gott, haha! Det som har varit jäkligt skönt medans jag äte (läs drucke) enbart shakes är att jag haft jäkligt bra i magen! Så nu då jag äter mat igen så blir det att prova att köra glutenfritt och se om magen fortsätter att vara bra! 
 
 
 
2
Anonym

Hej du är så duktig! Superbra jobbat. Vilken shake använde du dig av? Alltså märke på pulvret om du fattar. 😊 Ha en bra helg! Kram

Svar: Hej! Tack så mycke! 😃 Jag kör me Nutrilett! ☺️ MVH Ida
aldrigmerafetto

Anonym

Du är sån inspiration!!! Nu är jag inne på min 3:e dag (av 21) med bara shakes, men det känns inte så farligt ändå. Mycket av min inspiration kommer från dig och genom det du skrivit har jag nu fattat hur jag ska tänka för att klara den här utmaningen. Så jag vill bara säga TACK!!! /mvh @cirkus.bjorke

Svar: Oj, tack så jätte mycket!! 😃 men vad grym du är!! 😃👊🏼 Hoppas det fortfarande går bra för dig! Kul att jag kunde komma med några tips! 😃👍🏼
aldrigmerafetto