Dagen efter!

Fy fan va illa jag mår, känner mig rent bakis! Munnen är torr, magen är sämst å de känns som jag har feber.. Hade helt förträngt hur dåligt man mår dagen efter att man tryckt i sig massa snacks, man inser även hur dåligt de är då kroppen mår så hära dagen efter.. Kan inte fatta att det här var min vardag förut!! Nu längtar jag till sallad och kött (eg skriker hjärnan/kroppen efter fet mat men de kommer den verkligen inte få idag), woohoo!! 
 
Det som har varit super viktigt under min viktresa (då jag var ny med ätardagar) var att jag absolut inte fick äta snacks två dagar i rad, då vet jag att jag sitter fast i skiten igen! I början så åt jag tex en freda, sen var suget stort i fyra dagar sen trappade det ner eftersom! 
 
Det här med socker m.m är verkligen ett stort beroende! Man hamnar så lätt i en ond cirkel! Man äter lite för att man är sugen, dagen efter äter man för att hjärnan/kroppen skriker efter det, tredje dagen äter man för att tröstäta (för att man inte kan sluta), å så fortsätter det! Men det går bryta den onda cirkeln (lite tips på hur jag gjort kommer upp sen)!!