Ätarmåltid

Jag får ofta frågan om jag har ätarmåltid, hur ofta och vad jag ätar osv så tänkte skriva hur jag gjort! 
Jag började som sagt med enbart shakes i tre veckor sen la jag till lite mat eftersom.. Vecka sex började jag med ätarmåltid, då åt jag precis ALLT jag var sugen på! Det är oftast typ halva affärn (se bild nedan)! Men jag har varit stenhård med att enbart ha EN fuskmåltid per vecka och jag får inte ha den samma dag som jag bestämmer att ha den (för att jag inte ska tröstäta eller något)! Sen dom sista månaderna har det blivit betydligt färre fuskmåltider, har valt att endast äta då suget är enormt! Och jag har märkt att ju nyttigare mat jag äter juuh mindre sugen är jag på snacks, förr hade jag enormt sug varje dag (och åt även i stort sett varje dag)! 
Förr kunde jag verkligen inte kontrollera mig själv, hade jag bara ett litet sug så köpte jag! Nu kan jag kontrollera suget hyfsat bra, nu är det jag som bestämmer över mitt beroende! Däremot kan jag inte kontrollera mig själv då det gäller godis så det har jag valt att avstå helt från!
 
Jag har inte haft fuskmåltid sen den 4 juli men ikväll då jäklar ska jag äta!