Ny vecka, nya mål

Godmorgon!

Ny vecka, nya utmaningar!

Förra veckan gick mina mål bra me att slopa pastan och brödet, lyckades inte sluta helt med småätandet men drog ner på det mycket iaf!

Veckans mål och hur jag ska klara de blir;
•Inget bröd eller pasta
-äta massa god sallad ist
•Mindre småätande
-mer vatten på kvällen och
undvika köket
•Kicka igång 30 dagars utmaning
med benböj idag
•Inget mer snacks den hära
månaden

Kom ihåg att konkreta delmål gör att det går lättare att hålla fokus mot målet!

 
1
Anonym

Du är grym! 💪 Vad har du för mål i framtiden?

Svar: Tack så mycke! 😃 Ska springa VårRuset och Tjejmilen igen till sommarn, dkommer jag igång med träningen så skulle jag även vilja prova på ett Triathlon! 😃 Sen flera år framåt är det cykellopp, Triathlon, Thoughest, Ironman, fjällvandring osv som jag fantiserar om! Ett aktivt liv! 😃👍🏼
aldrigmerafetto