Jackproblem

Efter att ha gått ner ca 30kg så behöver man en helt ny garderob, känns som jag shoppar kläder hela tiden! Men nu har jag jackproblem, äger endast sommarjackor och nu börjar de va kallt (i skrivande stund är de 6 minus ute)! ❄️
 
Jag har allti gillat märkesjackor men inte velat köpa det då jag inte velat köpa en sån stor storlek för jag ska ju gå ner i vikt (sen har jag ändå inte gjort nå för att gå ner i vikt, förutom förra året då), men nu har jag typ nått min målvikt så nu letar jag jackor för fullt!
 
Beställde hem en vinterjacka förra veckan som jag hämtade ut igår, de är ju för 17 bara skale! Den är lika tunn som min regnjacka!! 😱 Den är supersnygg men bara inse att jag måste skicka tebax den, de är inte en skaljacka jag är ute efter! Jag är ute efter en skidjacka (gillar stuket) som är lite fodrad, ska ju gå till å från jobbet med den! ☺️
 
Tack å lov har jag fått låna en höstjacka av lillasyrran, behöver jag varken frysa eller tänka på att köpa en sån i år! 😃❤️
 
Höstjackan jag fått låna:
 
Skaljackan:
 
Vart helt kär i skaljackan!!