Att välja glädje

Den enda årstiden jag gillade förr var vår-vintern (även vintern då), då man är ute heldagarna och kör skoter och äter god mat! 😃❄️

Men varför jag tyckte extra mycke om den årstiden var pga min vikt och allt det innebar att vara överviktig; varmblodig (hade knappt jackan stängd då det var varmare än 20minus), det var okej att gå omkring i mera kläder nu (inte som på sommarn då man skulle ha linne å små shorts men det hade jag inte pga min vikt) osv..

Men nu längtar jag till sommarn, alla äventyr jag/vi ska göra! 😃 VårRuset i Lule, fjällvandring (ställe har vi inte bestämt än), Tjejmilen i Sthlm, fjällvandring (bestiga Kebnekaise) och ev. Triathlon i Gävle! 😃🏃🏻‍♀️🏞🏕🏊🏼‍♀️🚴🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

Från att ha vart halverst deppig i ca 10år så väljer jag nu glädje och jag känner mig allmänt lycklig! 😃🎉 Såå jäkla underbar känsla!! 😃😃

Men nu ska jag först njuta av vintern! 😃❄️ Jag är utan skoter men de kommer sen (saknar min värsting), tur familjen har! ☺️