Året som varit

När jag firade in 2016 så kunde jag inte ens drömma om att det hära året skulle bli mitt bästa hittills!

Jag träffade världens finaste tjej som jag får kalla min flickvän och sambo! 👩‍❤️‍👩😃❤ Jag genomförde mina första lopp, de blev VårRuset och Tjejmilen! 🏃🏻‍♀️Jag fick göra de jag drömt om så länge, fjällvandra! 🏕Även köpt en racercykel som jag drömt om i massa år! 🚴🏻‍♀️ Gick från provanställning till tillsvidare! 😃 Nådde min målvikt som jag även hållt i sen! 😃👊🏼

Ser framemot 2017 och har mycke planer;
•VårRuset
•Triathlon (mini)
•Fjällvandring
•Tjejmilen
•Bestiga Keb
m.m.

 
 
 
 
 
 
2
Anonym

Tack för det här året! Jag har följt dig ganska länge nu och är så imponerad av dig. Du har också hjälpt mig mycket med min egen störning kring mat (hetsätning och mycket mycket skam kring det) genom att du varit så öppen med hur du tänker, dina bakslag och så vidare. Jag tycker du verkar vara en så himla härlig person och jag hoppas att du fortsätter instagramma och blogga länge till :) gott nytt år! Kram Helena

Svar: Hej Helana! Tack så mycke för din kommentar! ☺ Vad glad jag blir av å höra att jag inspirerat dig och hjälpt dig! 😃 Hoppas att allt är bra me dig! ☺ MVH Ida
aldrigmerafetto

Anonym

Hej. Följer ju dig på Instagram och du är verkligen en inspirationskälla. Och va fina ni är ihop du och din kärlek, hoppas att ni har många lyckliga år framför er.
//Wera73

Svar: Hej! Tack så mycke för din kommentar och fina meddelande! 😃 Vad glad jag blir av å höra det! 😃 MVH Ida
aldrigmerafetto