VårRuset

Nummerlappen till VårRuset har kommit och jag fick rent nummer ett!! 😱😳😅 Det är andra gången jag springer det hära loppet och jag ser verkligen framemot det specicellt med tanke på att jag fått med mig hela familjen! 😃
 
Men det jobbiga är att jag är en himla tävlingsmänniska och självklart vill klå tiden jag fick förra året men pga överbelastning i knät/benet så måste jag ta det lugnt och lyssna på kroppen! 😣 Och jag gör verkligen det, nu då jag börjat om att jogga så har det blivit väldigt få och korta joggingturer (som max 2,6km) och mer fokus på att bygga benmuskler! Så jag försöker verkligen tänka att den hära sommaren blir det inga rekord utan att jag tar det lugnt! Tar jag det lugnt nu så kan jag förhoppningvis springa i massa år än att jag tex förstör knäna helt för löpning!