Snackstagg

Jag har länge känt att jag måste ändra min variant jag kört med snackset, att jag får äta precis allt jag är sugen på max en kväll i veckan, men inte hittat kraften till en förändring.. Men att endast äta en kväll i veckan är enorm förändring mot för hur jag åt förr då det var tvärtom.. Då var det max en dag i veckan som jag klarade mig från att hålla mig från snacks..

Men nu har jag har komme på en riktigt bra tagg grej!! 😃😃 Jag vill ju som pausa snacks-ätandet för jag kan ju inte gå ner i vikt om jag äter som jag gör.. Men nu har jag hittat motivationen för en förändring och det är att om jag inte äter nå snacks på sex månader så får jag köpa en Samsung surfplatta! 😃🙌

Men sex månader är ju en himla lång tid då jag vill ha en nu så jag kommer att göra så att då jag hållt mig i två månader så får jag köpa en! Men jag måste självklart hålla mig ifrån snackset fyra månader till, gör jag inte det så måste jag sälja surfplattan!

Med snacks så räknar jag fika, chips, ostbågar och liknande (godislöfte har jag redan).. Popcorn en gång i veckan är okej!

Så från och med imorgon så blir det snacks-uppehåll för mig i sex månader! 😃👍🏼👊🏼 Är det något som vill haka på så gör det! 😃😃