Krigat två veckor

Nu har det gått två veckor sen jag skärpte till mig med både kosten och träningen igen! Självklart har kosten varit jobbig men grymt skönt att vara igång igen! 
 
Har fortsatt som vanligt med;
30min morgonpromenad med hundarna, gått 2km till och från jobbet, drucke minst 1l vatten per dag och skött kosten på förmiddagen!
 
Det jag har gjort annars dom här två veckorna är;
Bara tagit en portion till middagen, äte dom flesta måltiderna på en assiett, inget pommes/mjukt bröd, hamburgarbröd/pasta, slutat småäta en massa på kvällen, inget snacks och komme igång med träningen igen! 
 
Imorse var jag väldigt uppblåst så var inge kul att ställa sig på vågen men -0,9kg vart resultatet iaf! 😃 Totalt -2,3kg på två veckor! 😃👍🏼👊🏼 Hade som viktmål att gå ner 5kg på fyra veckor och nu har halva tiden gått och jag har kvar 2,7kg till det målet! Men det var som sagt bara ett viktmål, det viktigaste är att få tillbaka mina bra mat- och träningsrutiner sen att vågen visar mindre är bara ett stort plus! 
 
Idag tog jag och tjejen en riktigt sovmorgon men de behövdes, vet inte ens när ja sovde te 09.30 sist! Efter jag vägt mig så klädde jag på mig och for ut med hundarna, sen vart te mysfrukost med hjärtat! 😊 Efter frukosten så for vi alla ut på en sväng, blåste lite väl mycke men himla härligt ändå! 😊 Efter lunch for hon på jobb och jag har hjälpt en kompis ett par timmar me å flytta, då jag kommer hem igen så bytte jag om direkt och körde 30min styrka! 😃👍🏼👊🏼
Härligt med en extra ledig dag! 😃🎉