Krigat fyra veckor

Har skött mig otroligt bra med dom flesta målen jag satte upp; inget oboydrickande, inget mjukbröd (macka, hamburgarbröd osv), inge pasta/ potatisgratäng, 3 st träningspass i veckan (fast vi är inne mitr i en flytt) och inget snacks! Dock ha ja äte lite för mycket på kvällarna.. 
 
Har vart otroligt sugen på att äta nån mjukmackor men klarade att stå emot, har bestämt mig för att inte äta så! 👊🏼 
 
Imorse visade vågen på -0,1kg och de känns ändå bra, det är åt rätt håll iaf! Det innebär även att dom här fyra veckorna ha gjort att ja tappat totalt 2,4kg (de mesta från dom två första veckorna), jag hade satt ett högt mål (-5kg) för att jag verkligen skulle kriga! 
 
Det var fyra veckor jag hade som mål och det har jag klarat! 😃👍🏼👊🏼 Vikten nådde jag inte riktigt men det var inte det viktigaste utan det var att komma tillbaka till mina bra rutiner! Men krigandet slutar inte nu utan jag kommer att fortsätta men inte lika hårt! I veckan blir det troligtvis ingen träning, flytten och all storstädning får bli veckans träning, kommer fortsätta att undvika pasta, varmoboy och mjukbröd.. På lördag blir det snacksdag, försenat födelsedagsfika för mig (jag fyller år imorn och jag har inte tid å fira mig mitt i flytten 😛)! 😍
 
Ha en awesome vecka alla krigare! 😃