Nya tag! đŸ‘ŠđŸŒ

Sen Tjejmilen har jag bara trÀnat en gÄng och maten har det vart ganska dÄligt med (dÄligt för min mage Ä vikt)!
Jag fick ju ont i knÀt just innan Tjejmilen och de tog ja ganska hÄrt, började jogga i april och jag Àlskar det! Men fÄr skylla mig sjÀlv dÄ jag inte trÀnade ben utan enbart joggade! SÄ nu blir de att trÀna ben och köra cardio pÄ cykel och crosstrainer! 
 
Sista tvÄ veckorna har vi jobbat sen flyttat tjejens saker, gjort om sovrumme (mÄlat, tapetserat osv)! All tid och energi har gÄtt Ät till det, skönare och göra ett ryck sÄ man blir klar fortare! Nu Àr vi i stort sett klar, liite grejor kvar sen ska vi stÀda ur hennes lÀgenhet! SÄ jÀkla underbart att fÄ bli sambo me vÀrldens bÀsta tjej, sÄÄÄ lycklig!! 
 
Idag kör ja nya tag me maten! GÄtt upp tre kilo, pÄ ca fem veckor, och allt ha verkligen lagt sig pÄ magen! De mÀrks verkligen pÄ byxorna, fördeln med att ha jeans osv! Förr gick jag enbart i mjukisbyxor och dÄ kunde man ju gÄ upp fem kilo utan att mÀrka det, himla farligt! 
 
Â