Var ärlig mot dig själv

Jag har snart jobbat 22 månader på mitt nuvarande jobb och jag har aldrig köpt något från fiket som är i samma byggnad! Varför inte kan man ju undra! För mig är svaret enkelt; jag känner mig själv.. Jag skulle säga till mig själv att jag bara skulle välja tex sallad och inte baugetten som speciellt trötthjärna skriker efter och chokladbollar till mellanmål.. Jag kanske skulle kunna sköta mig någon vecka sen skulle jag börja fuska så smått å sen skulle jag äta baugett till varje lunch..

Jag äter baugetter osv ibland men då jag äter sånt ska de vara hemma så jag kan njuta extra mycket av den (älskar vitt bröd)!

Så jag tar med mig matlåda till jobbet, händer ibland att jag glömmer (när man är extra trött på morgonen) men då har jag ett lager med bars och shakes på jobbet! 

Kom ihåg att vara ärlig mot dig själv, fundera på vad du klarar av och inte!