Underbara påsk! 😃🐣

Jag verkligen älskar påsken! 😃🐣❤ Umgås med familjen, vara ute med skotrarna och äta gott! 😃
 
Vi är utan skoter men blir win win då jag väljer att ta skidorna (ist för att låna pappas andras skoter), då får Cross ut massa energi och vi njuter mera sv omgivningen! 😃👍🏼
 
 
 
En mumsig bar då vi kommer fram! 😊 
 
 
Livet! 😃👌🏼
 
 
 
 
 
Souvas till lunch, glömde dock salladen! 🤣
 
 
 
Vatten och Aloe Vera för min del, ingen läsk fast ja va riktigt sugen! 👊🏼 Jag äter gott men äter inte allt! 😃👍🏼
 
 
Man måste utmana sig själv för att växa! 😃👊🏼 För mig var de att ja skulle få ta EN muffins och sedan inte äta nå efterrätt efter middagen (eller nå annat fika)! Nu är det kväll då jag skriver inlägget och jag har klarat det, woohoo!!!! 😃👍🏼👊🏼
 
 
På vägen var det tre trötta typer, hundarna bara gick bakom mig! 😅❤
 
 
Påskmidda hos äldsta syrran! 😊
 
 
 
 
Godis och snacks står framme, jag sitter och dricker vatten! 😃👍🏼👊🏼
 
 
Haft en underbar dag och vi hade tur med vädret, riktigt stolt över mig själv också! 😃 Både valt att ta skidorna (ist för att åka skoter) och höll mig från att äta mer än muffinsen! 😃👍🏼👊🏼