Grymt snackssugen

Jag har varit grymt snackssugen dom sista dagarna och igår bestämde jag mig för att äta ikväll! Men jag sa till Andrea att det kändes fel, att det verkligen känns som ett beroende att jag passar på att äta då hon jobbar kväll (eller allmänt är borta)! Så hon tyckte vi skulle göra en deal, att enbart äta tillsammans! Det tyckte jag lät bra, jag vill ju jobba bort från mina dåliga vanor jag haft förr!
 
I hela mitt liv har jag äte snacks och godis i smyg! Jag kanske köpte tre godispåsar men åt bara en offentligt och åt dom andra i smyg, försökte att bara äta så pass som räknas till normalt då jag var bland folk!
 
Men ikväll ha det verkligen varit jobbigt att hålla mig från att gå till affärn och köpa massa snacks, men ställde mig själv en fråga; Kommer du (jag) ångra dig om du äter!? Svaret var JA så det var bara att bita ihop och hålla sig ifrån affärerna! Men däremot så gjord jag popcorn (räknar inte det till snacks)! Snacksdag blir ev. på måndag!